Soğuk

Havalar bozuk gidiyormuş orada da.
İçinde bir şeylerin ters gittiğine dair hisler çoğalabilir.
Üzülme, kış geldi sadece. Çay ve kahve en çok bu mevsimde güzel.
Hatırla büyüklerinin evinde yanan kömür sobasını. İçin ısınır. Sana verdikleri mandalinanın kabuklarını koyardın sobanın üstüne. Ne güzel kokardı.
Gülümse, ihtiyacın olacak. Tekrar en içten kahkahalarını koy vereceğin günler yakın.
Kış olmazsa nasıl gelir ilkbahar?
Çok ısıtmasa da güneş doğuyor olduğun yerlerde. Güneşin doğduğu her yeni gün senin için bir umut var.
Belki sıkılırsın ben yokum şimdilik diye.
Haklısın, ben bensiz bir hayat düşünemiyorum. Sen yalnızsan bile tat al geçirdiğin her andan. Ben sensiz bir hayat düşünemiyorum.

Bazen düşünemediğimiz şeyler olur.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Keyifsiz

Unutulmaz

Mezuniyet